Dag 6 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Regra

Blijf op de hoogte en volg Remy&Grazyna

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Laughlin

Een van de twee te overbruggen dagen naar de grand Canyon. Een lange stop gemaakt in een kleine Ghost town, Calico genaamd. Erg grappig om te zien en vooral Amber had de tijd van haar leven. We kwamen deze morgen met -1 uit ons motel en nog geen uur later zaten we boven de 20 graden! De rest van de dag werd het warmer en warmer tot een max van 32 graden. Nu op het moment van schrijven (22:00 lokale tijd) is het buiten nog steeds 27 graden buiten. We komen net terug van een kleine wandeling. Het is fijn dat je dan buren hebt waar je de baby phone even kan af geven ;-). Morgen staat er wederom een lange reisdag voor de boeg. De dagen daarna zullen een stuk korter zijn en dat is een prettig vooruitzicht.

• 07 Mei 2015 - 09:10

Marysia:

Eindelijk kan ik de reisverslag ontvangen en lezen (yuppie!).
    Wat een avontuur! Mooie foto's (alleen de dolfijnen mis ik ;-) ). Kan mij voorstellen dat het wel vermoeiend is zulke lange en intensieve dagen. Ik wacht met spanning op de foto's uit Grand Canyon, dat schijnt verschrikkelijk mooi (en groot/diep) te zijn.
    Nou, toi toi, weet zeker dat jullie genieten van elk moment van dit wordt een reis met vele prachtige herinneringen, ook voor Amber! Wat zal ze te vertellen hebben als jullie terug komen!
    Goede reis vandaag en veel plezier samen!
    liefs,
    Marysia

• 07 Mei 2015 - 13:29

Edwin Bakker:

Wauw, wat een beleving om dit zo samen mee te maken!

Ook de foto's zijn om van te smullen. En dat allemaal met je smartphone?

Hoe gaat het eigenlijk met het eten, nog geen terugval gehad? Denk het niet ;-)

Wij genieten van jullie reisverslag en hopen dat jullie zelf ook maximaal genieten en toch ook enigszins ontstressen. Hopelijk kunnen de kinderen het reistempo ook aan.

Love and Keep on Track,

Edwin

• 07 Mei 2015 - 13:35

Martyien & Martha:

Wat genieten we van het verslag en de foto;s zo te zien heeft iedereen het naar zijn/haar zin GEWELDIG !!!