Dag 14&15 - Reisverslag uit Wofford Heights, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu Dag 14&15 - Reisverslag uit Wofford Heights, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu

Dag 14&15

Door: Regra

Blijf op de hoogte en volg Remy&Grazyna

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Wofford Heights

Goedemorgen lieve volgers,

Gisterenochtend nog een klein stukje Vegas bekeken (helaas iets te lang). De poppenkast achter ons gelaten om een lange rit (4 uur) naar ons volgende motel te rijden. Dit hebben we gedaan via Death Valley. Een rit door een troosteloos landschap. Halverwege ligt het diepste punt van de VS, ruim 80 meter onder zee niveau. Gezien en meegemaakt ;-), het mooiste was daar een gemaakt filmpje waar Detmar aan de hand van mama lopend over lopendde zout vlakte en een paar prachtige foto's.
Vandaag vertroken naar Wovert hights. Een motel aan het meer...helaas hier geconfronteerd met de eextreme droogte, skechts 10% van het oorspronkelijke meer is nog maar aanwezig!! Een triest gezicht. De dag was erg uitzonderlijk begonnen met het zien van een moefer coyotte! Grazyna heeft het beestje zelfs water gegeven in een bakje...heel bijzonder!!.

We sluiten hier af! Fijne zondag voor iedereen

• 17 Mei 2015 - 10:19

Marysia:

Mooie foto's, die met Detmar ook prachtig!
    Ik heb op Google gekeken naar de Death Valley en het is inderdaad een troosteloos landschap.
    Ik ben trots op jullie dat jullie deze reis met twee kleine kinderen durven te maken, ook al is het soms niet gemakkelijk op zo'n reis. Maar wat jullie daar ervaren kan niemand jullie afpakken, genoeg mooie en bijzondere ervaringen!

Ik wens jullie een mooie zondag en op naar morgen, de grote dag, want dan wordt Amber 5 jaar!!!
    Al vast Hiep hiep hoera Amber en een dikke kus en een dikke knuffel van Babcia. Ook al ben je zo ver weg, je bent altijd dichtbij in mijn hart lieve Amber! Ik wens je een geweldige dag toe, en natuurlijk ook papa, mama en Detmar, en Bert en Anouk.
    Dat wens ik morgen nog een keer, alleen het verschilt nogal in tijd hier en daar en als je de volgende verslag schrijft en ik kan reageren, is het misschien al dinsdag.

Lieve groet uit koude Bovenkarspel.
    Marysia

• 17 Mei 2015 - 15:42

Martha:

Wat een heerlijk nieuws over Detmar ,we kunnen niet wachten om het filmpje te zien !!!
    Fijne dag 18 Mei voor allemaal .Amber HOERA !!!
    Jelle is jarig geweest 7JAAR Detmar was jarig 2 JAAR morgen Amber 5 JAAR En 22 Mei Jasper 9 JAAR .
    Zo alle kleinkinderen in Mei !!!Opa& Oma Tuithof .

• 17 Mei 2015 - 16:49

Marysia:

Opa en oma Tuithof ook uiteraard van harte gefeliciteerd met alle kleinkinderen die in mei jarig zijn!