dag 20 - Reisverslag uit Turlock, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Turlock, Verenigde Staten van Remy&Grazyna - WaarBenJij.nu

dag 20

Door: Regra

Blijf op de hoogte en volg Remy&Grazyna

22 Mei 2015 | Verenigde Staten, Turlock

Goedemorgen lieve volgers,

Het einde is in zicht. Voelt dubbel! Het is een prachtige reis maar ook erg intensief. Vanmorgen de lastste (en achteraf) zwaarste hike gedaan in de Amerikaanse natuur. Een steile klim in het Yosimiti park van bijna 7 km in totaal en 450 klimmeters! Ik ben uiteindelijk met Detmar op mijn rug vooruit gegaan om de auto op te halen, 2.5 uur. Grazyna is toen met Amber verder naar beneden gegaan en die waren na 3 uur beneden. Erg knap voor een 5 jarig dammetje maar ook van haar moeder ;-)

Nu via Turlock op weg voor de lastste 3 dagen in San Francisco...2800 foto's verder

We vinden de reacties erg leuk om te lezen

Liefs van ons

• 22 Mei 2015 - 06:54

Martha:

Wat een andere wereld, wat hebben wij dan een klein landje.
    dit blijft voor altijd in jullie gedachten en kan niemand je meer af pakken!!!
    geniet nog van de laatste dagen , we zien elkaar weer in ons eigen HOLLAND !!!
    Goede reis terug ,en gefeliciteerd met Jasper ,de laatste van de viier .liefs van uit schagerbrug.

• 22 Mei 2015 - 09:27

Marysia:

Wat een geweldige watervallen!
    Jullie hebben inmiddels vast wel spierballen van al dat lopen en klimmen!
    Nu op naar San Francisco. Ik zag dat er daar rond 20 graden is?
    Ik wens jullie wederom een mooie dag!
    Liefs,
    Marysia

• 22 Mei 2015 - 17:12

Christa:

Hoi hoi,
    Echt leuk om jullie te volgen, ik heb er even helemaal niet bij stil gestaan om te reageren.
    Dat komt vast door de adembenemende foto's